April 3, 2011

perubahan usia...

hahaha...
sebelum aku tulis..
nk minta maaf yea pada mama n abah yg kt rumah tuh..
huhu anakmu ney nk luah cite ckit nk cini..
cerita pertama:
tdi pm ngan adik di rumah..
tanye dia..
fara: mama xanta bangah blek sek arini?
farid: kejap lagi...
fara: (dlm ati)..hmmm da agak da..xikot?
farid: x..mlm ade tusyen..
fara: ooo,,ckp kt mama soh bangah blek nek bas..
farid: hahahahaaha...
tgk!!!!
berhantar lagi.............
aisey...dulu aku sekolah asek kne nek bas je..xley ngade2 nk anta ea..
wawawwa...mana aci ney..
tiap kali adik aku dianta mesti aku ckp kt mama cmtuh..
mama apela lgi..gelak je...
saba jela...
sape yg lgi manje ney senanye??
laki2 ke pompuan??hahahah
cerita kedua:
dulu2 bile aku mls nk g sek agame mesti abah marah...
huh...sebabkn takut..malas2 pon g jela...
tyme 2 dahla ngah fames ROSALINDA di amor..heheh
xdpt nk tgk..
tapi sekarang bila adik mintak izin xnk g sekolah agame..
tau x abah ckp apee?????
xpe dik..arini xpyh pegi ea..
ape lgi..aku bgt la cmne aku bgt mama kan..
abah ley jwb..xpela..biala dia xpegi.....wawawawwa xaci lg sekali..
so...kt cini bley x aku wat andaian..
perubahan usia tuh memainkan peranan peting pada tindakan seseorg??
hahaa bkan nk ckp parents aku da tua..tpi semakin berusia seseorg semakinla kurang tahap kemarahan tuh..huhuh betul x??
heheh dulu2 tyme aku kecik2 kan parent still cun n macho lgi...
skunk da msuk u ney stila da ade uban kan?kn3?haahhaha
so da mls nk mara2...ikot je ape anak ckp..bestnye jdi adik2 ney!!!...
huhuh pada anak2 sulung..saba yea....sebb dorg mara2 gakla kita ley berjaya skunk...
xkesah pon klu semua wat sendri :p...okla cayok2!!!hahahah

No comments:

Post a Comment