April 29, 2011

a special gift

yeke special gift???hahah btw special la gak kn...bukan senang org nk belanje kan...
arini xpsl2 perut aku TERsangatlah happy....thankful giler2 lah kn..
haa???sape bgi???adelah..heheh..alahai...mestila SOMEONE WHO I CALL AS MY FRIEND lah kan..
dia dah abes exam dah n nk balek dah pon..but aku still ade 2 papers lgi..JELESKAN??? urmm...n then...next n next n next sem, aku dah xjumpa lgi coz dia kene teruskan perjuangan hidup dia di PEKAN...huhuhu..all da best fren!!!!!dats y lah dia baik hati belanje aku kn..hehhe..thanks fren..syg kaw lebihlahh!!!!hahah

ney lah sebabnye perut aku TERsangatlah ceria....:

beb,,jgn jeles...bukan yg kecik k..i got a big big size beb...
tropicana twister(ORANGE)

n twisties (CHEESE)




credit to fais k sebab berjaya menceriakan kami sebilik!!!

No comments:

Post a Comment