May 10, 2011

...dlm bangunan

hye guys,gudmorning...
awal aku bgn arini ek..
hehe..
actuly,niat bgun awal nk study tpi TERonlinelah pulok doh..
nk wat cmne kan..da xON lappy lah..
...dlm bangunan???haa..cm tjuk filem tuh lah pulok..
haa ney nk cite,ney hari nie aku akn td0 sorg2 la nmpknye sebb rumate ku FIQA da nk pulang ke kg halaman..
si SUE tuh emg da lme da tgglkn kitorg..da puas gaknye tydo kek umah tuh..
AINI plak..senyap..tanpa berita sejak g kem..hmm.
aku?maseh berjuang tok hadap killer subjek..
wawaw pening!!!xready pape..
badan je kt cni..tpi jiwa??da selamt smpi muar gaknye..ngee3.
adui!!!mskla aku nti..xstudy..dok meng'Online'+watchin movie..
xfeel beb tgk ari2 ade je yg blek..u da sunyi ney..
pe lgi plak aras aku...suram je rase dok u  skunk..haha
awatla lame n0r nk tggu paper last ney..:'(
eh..dah2..fara!!blajarlah!!!
ok2 bye2 semua..

No comments:

Post a Comment