May 12, 2011

gudbye freshie year..huhu

haha...ari ni ari last aku kt ump ney..
yea aku tau..aku lmbt...
da ramai da bosan dok umah aku plak baru nk rase..
nasebla..
arini aku abeskan exam aku dgn sesuatu yg agak keciwa...
tpi xpe..da try da best..
soklan sure2 lah susah kan..
tpi hidup mesti diteruskan..
nnnnnnnnnnnn kite enjoy..
esok baru aku nk menjejak bumi asalku..
JOHOR..im coming home(sambilgoyang kaki nynyi lgu IM COMING HOME)lalalala~~~
mlm ney skali lgi aku kenelah tydo sorg2 dlm bilik...
ai mklumlah semua da xsabar nk blek..
tup2 je lesap semua rakan2 kesayangan ku..
xpe2..esok aku blek jugak!!!
hahaha kene bgun awal ney..cettt jgn t'tggl bas sudahla...
esok aku akan jadi minah indon kjap ea..
sbbnye aku terpakselah bwk sebyk mane beg kn..
mklumlah..hidup kene berdikari..ye dak???
hahaha...best2..
ape ek plan aku 4 bulan ney??
hhmmmm..wait n see...

No comments:

Post a Comment