May 28, 2011

lomak cili api

tajuk entry aku arini-LOMAK CILI API...
10 hari aku dok di kampung menemani wan ku yg sakit..
sebekla ade kazen..atleast adela teman kan..
klu x,kematu den dok lamo2 kek kg...huhuh
sebenarnye 4 hari je..
tpi disebabkan kerisauan mama2 ku dah tahap MAXIMUM,den sambunglah laie pai 10 hari..
tpi seronok dok kg..
merayap pai PORT DICKSON lg..huhuh
n sepanjag dok kg,semestinye aku mengHADAP lomak cili api lah ari2..
yolah,,den kan org nogri...sure2lah menu nye lomak cili api..
yg aku respect kt cini kan...
menu eh 1 je tpi blek variety kan beb..
ley ms ayam,ikan,ketam,udang n yg aku pling giler,,sip0t sedut..hahaha slurpppss..
lapa beeb!!!
blek umah je mama trus ckp "mak ai y0ng!!nape tembam mukenye ney!!!
hahaaahahah
n aku jwblah...ney semua sebb lemak cili api!!!!
xley mkn hari2 senarnye...
sbb byk lemak..
huhuhuh
okla..
kt cni aku ade tunjukkn sebhgian mskan2 lomak cili api.........


p/s:semua pic ney aku rembat kt goole image k..so halalkanlah semua pic2 ney ea..huhu

ayam msk lemak cili api

ikan msk lemak cili api

ketam msk lemak cili api

udang msk lemak cili api

sipot sedut..sops,sops..hahah

No comments:

Post a Comment